Enkele bericht bekijken
Oud 13 September 2005, 16:19   #25
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Elke supermarkt rondt in principe gewoon af (dus niet alleen in de Zilk ), maar geen enkele supermarkt gaat klanten wegjagen omdat ze 42,43 exact willen betalen.. (althans, dat mag ik hopen )

Idd, ik denk dat je een klant niet mag weigeren als diegene onafgerond het bedrag 42,43 moet betalen, en dit ook tot op de cent gepast doet, in plaats van je 42,45 te geven lijkt me
Tenminste, wij doen daar niet moeilijk over en ik zou het echt dom vinden als ik in een winkel kom waar ze helemaal flippen als ik niet tot het afgeronde bedrag betaal.

Ik heb een hekel aan van die mensen die mij gaan vertellen hoe onze winkel draait en de organisatie daarbinnen.

Ik heb er ook een hekel aan om fouten van collega's te moeten herstellen omdat die er net op dat moment niet zijn.

Ik heb ook een hekel aan oude mevrouwen die mij voor 'dom schaap' uit gaan zitten maken omdat een boekbestelling niet op tijd binnen is en ik dat aan een klant probeer uit te leggen..

Weet je hoe onbeschoft sommige mensen kunnen zijn.. soms zou ik ze het liefste een grote bek terug verkopen maar meestal heb ik dan wel een rake opmerking waarmee ik de mond snoer. Want ik pik het dus echt niet als iemand mij voor dom schaap uit gaat zitten maken, of dat nou door een oma wordt gezegd of door iemand anders.

Heb ook weleens boze klanten weg zien lopen omdat het teringdruk is in de winkel maar we onderbezet zijn door ziekte of net wat.

Der zijn al heel wat dingen gebeurd in de tijd dat ik daar werkzaam ben. Vergeet zoveel dingen .. maar als ik weer eens wat heb dan zet ik het hier wel bij.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden