Onderwerp: Geestverschijning
Enkele bericht bekijken
Oud 17 September 2005, 20:57   #13
Mitsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Geesten bestaan wel degelijk. Toen mijn zusje een jaar of één was speelde ze altijd met een geestenmeisje. Alleen was dat gesstje veel sterker dan zij was, dus als ze speelde, viel ze altijd op (voor ons toen nog) onverklaarbare redenen op dr hoofd. Ze is toen opgenomen in het ziekenhuis en we zijn bij een paranormale arts langsgeweest. Achteraf bleek dus dat het door de geest kwam.

Ehm, als mensen geesten zien, staan ze er meestal erg voor open, of ze zijn nog erg jong en staan er dus automatisch voor open. Ik denk juist dat het een gave is om geesten te kunnen zien. Neem Char bijvoorbeeld; het medium. Zij is zo goed, en ik geloof haar ook heilig. Ik zou haar graag een keer tegen willen komen en haar vragen naar mijn broer die op 25-jarige leeftijd overreden is door een vrachtwagen.

Wees niet bang...de geesten die ons op komen zoeken zijn 999999 van de 1000000x goedaardig. Ze hebben een boodschap te vertellen. Geesten die wij zien hebben deze aarde niet goed kunnen verlaten door wat voor rede dan ook. Ze zijn dus als het ware blijven hangen. Ze kunnen pas naar de hemel, of waar je dan ook in gelooft, nadat ze iemand iets duidelijk hebben gemaakt.

Luister dus altijd. Hoewel ik me voor kan stellen dat het een hele schok is.

Succes en houd ons op de hoogte!