Onderwerp: (tong)zoenen
Enkele bericht bekijken
Oud 5 October 2005, 16:46   #155
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitsy
Als 95% van de volwassenen Pfeiffer heeft gehad en er niet eens wat van heeft gemerkt, maakt het dus helemaal niet eg uit of je pfeiffer krijgt?!
de meeste mensen krijgen het dus in hun jeugd, en wordt meestal geuit dmv een verkoudheidje. Daarentegen als je ouder wordt, bestaat de kans dat je er echt doodziek van wordt, en ik weet er alles van.

Ik was moe, zag lijkbleek ( de mensen die me op tv toen hadden gezien weten ervan ), had bijna 39graden koorts, en moest elke (!) dag overgeven. Zat aan de vitamine B, C, had keelpastilles, speciaal spul voor je keel ( weet de naam ff nie meer ), maar slaap hielp nog wel het beste.

Ook al heb je zelfs een vermoeden dat je pfeiffer hebt, meteen laten testen, dan weet je waar je aan toe bent. Mocht je het hebben, ga dan niet door met alle drukke dagelijkse dingen, want dan zal het niet afzakken en de hele tijd sudderen in je lichaam, waardoor je er last van krijgt over een langere periode. Ik lag 2 wekenlang onafgebroken in bed, alleen wanneer ik dan naar de wc moest, zo ziek was ik. Moet je nagaan hoe dom het is als je gewoon met de alledaagse dingen verdergaat.

ik open een nieuw topic zodat jullie daar alle reacties kwijtkunnen m.b.t. de ziekte van Pfeiffer!
  Met citaat antwoorden