Onderwerp: Spuiten en slikken
Enkele bericht bekijken
Oud 2 November 2005, 08:15   #81
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wel grappig dat je hedendaagse culturen dan blijkbaar wel mag veroordelen aan de hand van je eigen maatstaven...
daar leef je toch in?
de maatschappelijke maatstaven worden gevormd door het 'gemiddelde' te nemen van de nederlandse bevolking waar pfp dus onder valt maar ook jij, ik en Kees de Kamper.

Naar mijn mening heeft BNN met dit programma weer duidelijk een programma enkel om ergens tegen aan te trappen en zo een jonge doelgroep te trekken met iets minder taboes dan de oudere bevolking.

Ik vind dit programma, behalve het niveau van de presentatoren en de gasten waar ik echt om moet huilen, zeer verwerpelijk.
Er word een beeld geschetst dat harddrugs makkelijk gebruikt kunnen worden mits je het mate gebruikt.
Iedereen weet hier dat drugs niet met mate gebruikt worden. Wie is er hier niet te keer van zn fiets gevallen of over zn nek gegaan na teveel alcohol en ja mensen dat is ook een drugs.
Bij een drugs als GHB zijn de gevolgen van zo'n overdosis (want dat heb je als je moet kotsen van de alcohol) vele malen erger.
Half Nederland bestaat daarbij uit idioten heb ik tegenwoordig het idee. Idioten die sowieso nergens hun grenzen bij weten en dit vast ook niet met hun drugsgebruik.
Dit soort idioten moet je beschermen en zeker niet laten zien hoe het is om deze drugs te gebruiken en dat dit makkelijk kan mits je het met mate doet.

Want dat is het probleem juist!!
Mensen kunnen niets met mate doen anders hadden we niet zoveel alcoholisten, drugsverslaafden en mensen met overgewicht.

Laatst aangepast door anemic : 2 November 2005 om 08:23
  Met citaat antwoorden