Enkele bericht bekijken
Oud 16 January 2006, 15:29   #103
Nielsiebot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Waarom zal ik over me reuma praten? Ik zeg hoe erg ik het heb, iemand anders denkt 'goh wat erg' maar wat schieten we ermee op? Bar weinig
Ik ken jou situatie niet, maar het lijkt mij handig als mensen weten wat jou beperkingen zijn, omdat ze je dan kunnen steunen, indien nodig. Dan wordt het leven naar mijn idee een stuk makkelijker, omdat je steun krijgt van mensen. Ze zullen dan weliswaar niet voelen wat jij voelt, maar ze kunnen je wel steunen waardoor jij je beter zult gaan voelen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Waarom haal je dit nog op?
Omdat ik dit nogal een (op zijn zachtst gezegd) apparte uitspraak vind, zeker voor iemand die zelf een lichamelijke handicap heeft. Je geeft hier eigenlijk mee aan dat jij vind dat jij geen relatie verdient. Daarna kom je met de opmerking dat kluizenaars geen relatie willen. Kan ik hieruit concluderen dat jij jezelf een kluizenaar vindt?
Uit jou verhalen/opmerkingen kan ik de conclusie trekken dat jij niet bepaald positief bent over jezelf. Het lijkt mij echter een stuk makkelijker als je positief in het leven staat. Je leven zal veel leuker en makkelijker zijn.
  Met citaat antwoorden