Enkele bericht bekijken
Oud 16 February 2006, 18:41   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Helemaal niet inderdaad, en al kon de scheidsrechter dat wel dan nog zou het belachelijk zijn. In Italië is er trouwens nooit veel publiek geweest. Ik las onlangs een interview met de voorzitter van de Brigate Rossoneiri en volgens hem kwam het vooral doordat de toegangsprijzen absurd hoog zouden wezen. Niet zozeer door het voetbal, dat hebben de Itakken zelf uitgevonden natuurlijk.

Ik denk dat op een enkele club na (zoals Ajax) de meeste het vooral moeten hebben van lekker fel vechtvoetbal in plaats van mooie zaalvoetbalacties. En dan heb ik het over als we kijken door de jaren heen. De toeschouwers waarderen dat over het algemeen ook veel meer en dat moet je niet kapot maken door een ploeg in bescherming te nemen dunkt mij..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden