Onderwerp: Iran
Enkele bericht bekijken
Oud 28 February 2006, 19:49   #72
BozeWolfAmerika
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE] Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
die illegale muur van jou wordt gebouwd om zich te beschermen tegen de laffe zelfmoordaanslagen gepleegd op jonge kinderen, ouderen en hardwerkende mensen. Die muur komt er zodat israel geen doelgerichte helicopteraanvallen op hamasleden zou moeten uitvoeren



Meen je dat nou of ben je aan het zwanzen?En waarom hebben ze die muur nie gebouwd op hun grond maar op de grond van de palestijnen?profijt Sommige arme palestijnen geven zomaar hun grond niet op en zijn ten einde raad,waar moeten ze klacht indienen ,bij welk rechter moeten ze stappen ? 1 oplossing is er maar voor hun:het recht in eigen handen nemen .En nog iets,mijn haat tegenover hun is niet blind ,het volk haat ik niet maar het is de regering en hun politiek.

[QUOTE] Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
, helaas ben jij zo blind en heb jij zo'n haat tegen israel en heb jij zoveel liefde met palestijnen dat jij zwaar bevooroordeeld ben.

En ja je mag me als een racist afschrijven, maar daar geef je me alleen maar kracht bij. aangezien ik niet tegen negers ben maar tegen islamieten hier
[/QUOTE


Amai je verbaast mij wel,als je bepaalde rassen haat om hun gemene daden ,waarom haat je de israeliers niet ? Ben je er zelf een? ik zou wel het fijne van willen weten ...

Laatst aangepast door BozeWolfAmerika : 28 February 2006 om 19:55
  Met citaat antwoorden