Enkele bericht bekijken
Oud 21 May 2006, 19:55   #48
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ten eerste alles hieronder is absoluut geen bewijs

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
KORT OVERZICHT BEWIJSVOERING
1 - de microkosmos is een hogere wereld.
(gezien het feit dat een atoom ingewikkelder inelkaar zit dan een zonnestelsel en daarbij ook nog eens de hogere natuurwetten van de microkosmos : electromagnetisme, quantummechanica, de kernenergie(sterkere kracht) enz enz )
Dat een atoom complex in elkaar zit zal ik niet ontkennen, maar hoe dat bewijs aan draagt voor een zogenaamde microkosmos zie ik niet direct
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
2 - in de toekomst gaan wij het heelal volbouwen met ruimteschepen tot een hogere wereld.
Hoe kan je, door iets te bouwen, een hogere wereld creeeren? Daarnaast zit er dus (zoals pakspul al zei) volgens u een einde aan het universum, hoe moet ik de "rest" dan zien?
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
3 - dan is het best mogelijk dat de microkosmos als hogere wereld ook een ruimtevaartcultuur is en dan komt het heelal (bij verder doordenken) als een logisch systeem in elkaar te zitten.
(Oftewel : en die mogelijkheid stijgt tot een zeer grote mate van zekerheid als daardoor het heelal als een logisch systeem inelkaar komt te zitten)
Want de microkosmos is dan een eindeloze reeks van steeds hogere ruimevaartculturen als ruimtelijke realiteit van een eeuwige evolutie.
Een evolutie die wij dan ook zelf in de toekomst gaan doorlopen.
Ik snap nog steeds niet waar nou die microkosmos vandaan komt, hoe weet je dat die er is? En als je dat weet waar is het bewijs, want dat het ik nog nergens kunnen bespeuren.
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
4 - En dan kun je ook verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, namelijk op basis van een hogere intelligente ruimtevaartcultuur in de microkosmos.
Dat mijn beste (het subliem functioneren van het lichaam) is nu de echte evolutie.
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
5 - Dan heb je ook een heelal uit levende wezens inplaats van een dood mechaniek van de wetenschap.
Wat je hiermee wil zeggen volg ik even niet, daarnaast staat dit onder je mooie kopje BEWIJSVOERING, en ik kan dit niet als bewijs zien.
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
6 - En dan kun je ook nog het bestaan van GOD bewijzen.
Hoe kan je dat nou in hemelsnaam met onsamenhangende tekstjes bewijzen? God is een verzinsel om dingen die (nog) niet bekend zijn te verklaren.
Het complexe wordt verklaard met het complexere
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus

7 - En omgekeerd kan ik uit het Godsidee ook mijn atoomtheorie bewijzen.
Nee
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline