Onderwerp: Jongens en abortus
Enkele bericht bekijken
Oud 6 June 2006, 14:39   #1
LoesEvers
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Jongens en abortus

Een abortus is een zeer ingrijpende gebeurtenis, vooral voor jongeren. Daarom besteed Spam (jongerenmagzine. www.spam-online.nl) er geregeld aandacht aan, om dit thema bespreekbaar te houden. Maar nu willen we een keer de andere betrokken partij aan het woord laten: de jongen.

Ik zoek dus jongens (15-20 jr.) waarvan de vriendin/one-night-stand een abortus is ondergaan. Want wat gebeurt er met de 'vader'? Hoe voelt hij zich? Wat doet het later nog met hem? Was hij erbij betrokken? Of wilde hij dat juist niet? Nu eens een keer ZIJN verhaal.

Het is voor een interview in Spam. En indien gewenst, is anonimiteit gegarandeerd. Ook met de persoonlijke gegevens wordt uiterst vertrouwelijk omgegaan.

Dus ben/ken je zo'n jongen, mail me dan! Ook als je een meisje bent/kent dat een abortus is ondergaan, kun je me mailen. Er is tenslotte altijd een jongen in het spel geweest.
En geef gerust mijn gegevens door aan anderen. Het is namelijk ontzettend moeilijk in contact te komen met dergelijke jongens, dus elke vorm van hulp is meer dan welkom! Ook tips en advies dus.

Alvast bedankt!!!

Met vriendelijke groet,

Loes Evers
Freelance journalist
E-mail:loesevers@gmail.com
  Met citaat antwoorden