Onderwerp: Van Basten gefaald?
Enkele bericht bekijken
Oud 28 June 2006, 16:41   #21
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Zoals ik het zie is hij met een totaal nieuwe mensen begonnen. Daar probeert hij een team van te maken. Na verloop van tijd vallen sommige mensen af, en komen er nieuwe bij. Maar die nieuwe spelers komen in veel mindere mate erbij dan toen hij net begon. Toen waren ze allemaal nieuw (op een 3 of 4-tal na).
Er vallen misschien af en toe spelers af en er komen misschien nieuwe bij, maar het team blijft een team. Veranderingen zullen nu niet zo ingrijpend zijn dat hij weer praktisch opnieuw moet beginnen. Als je nu weereen andere coach neemt, wordt het team weer afgebroken.

Van Basten zei misschien zelf ook 'Ik moet helemaal opnieuw beginnen; op het WK zal ik nog geen potten kunnen breken. In 2 jaar een team maken from scratch met totaal nieuwe spelers en maar af en toe samen trainen en een wedstrijdje spelen...'. En misschien zei de KNVB toen 'ok, dan is het EK je echte evaluatiepunt'.

Zelf heb ik de afgelopen 2 jaar niet veel vertrouwen gehad in Oranje. 2-2 tegen Macedonië en net aan 1-0 winnen van Andorra? En wat de toekomst betreft, ben ik het met Bart hierboven eens.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline