Enkele bericht bekijken
Oud 29 June 2006, 22:57   #1
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Zin van een mensenleven

Niet zo lang geleden werd er gevraagt wat de zin van het leven was. Ik zou er niet op kunnen antwoorden maar enkele dagen geleden zag ik een reportage op tv. Een politie man werd verbrand over heel zijn lichaam door een autoongeval. zijn linkeroor was weg en zijn neus was bij elkaar gesmolten. heel zijn lichaam zat onder de littekens. hij leek net een alien. Dokters hadden heb een oorprotese en neusprotese gemaakt. maar door al die littekens kon hij zijn hoofd niet meer draaien. daarom deden ze een chirurchische ingreep. ze staken 4 ballonen tussen zijn huid. die spoten ze dan elke week vol met een zoutoplossing zodat de ballonen groter werden en de huid zou uitrekken. na twee maandan gingen de ballonnen er uit en trokken ze de uitgerokken huid over zijn nek. hij kon zijn hoofd nu beter draaien en kon terug met de auto rijden. hij ging terug aan het werk en zijn 3de kindje werd geboren.
Deze man vertelde dat je pas beseft hoe waardevol je leven is als je zo iets verschrikkelijks meemaakt. Eerst weet je niet wat je allemaal kan overkomen. maar als je het zelf meemaakt geniet je van elke seconde die je daarna nog rest...

ik vind het een verschrikkelijk verhaal ...
Wat denken jullie over deze man zijn ervaring en over de zin van een mensen leven?

xxx