Onderwerp: Tour de France 2006
Enkele bericht bekijken
Oud 3 July 2006, 12:02   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik kijk met een instelling als: 'Iedereen gebruikt, maar het zal me een zorg zijn'. Ik vind deze sport een dermate vergaande prestatie dat het me niet boeit of de heren nu iets gebruiken. Wie 3 weken lang in de stromende regen of de verzengende hitte cols kan beklimmen die soms meer dan 2000 meter hoog zijn mag van mij best iets nemen dat ervoor zorgt dat hij dat aankan. Enig probleem is dat het in het illegale circuit zit. Het zou tot op zekere hoogte toegestaan moeten zijn zodat er gekeken kan worden naar welke middelen de gezondheid aantasten en welke niet.

Zonder meer is wat nu weer gebeurt is beschadigend voor de sport. Maar het feit dat er morgen 600.000 mensen verwacht worden in Valkenburg geeft aan dat de mensen ondanks alles nog steeds warm lopen voor de sport. En terrecht. Bij wielrennen heb je te maken met sporters die nog klaar staan voor hun fans. Je kunt ze bij wijze van spreken aanraken. Heel iets anders dan die 22 man die wat achter een bal aanrennen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden