Enkele bericht bekijken
Oud 5 July 2006, 13:08   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP
iedereen zegt wel steeds dat Duitsland het beste voetbal speelde, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik vond dat Argentinië tegen Servië en Mexico de beste wedstrijden speelde, ook vond ik de Italianen gister verreweg de beste kansen hebben en zijn de Duitsers in de extra tijd niet gevaarlijk geweest. terecht dat ze zijn uitgeschakeld
Duidelijk een kenner ben je he, Erik Duitsland-Costa Rica, Duitsland-Polen, Duitsland-Ecuador, Duitsland-Zweden waren allemaal het aanzien meer dan waard. In de laatste 2 wedstrijden was het meer verdedigend, maar dat is logisch. Argentinië creeërde in die wedstrijd ook nauwelijks een kans.

De Italianen hebben tot aan de kwartfinales nauwelijks spectaculaire wedstrijden geboden, waren gisteren echter in goede doen en wonnen de wedstrijd verdiend. Om te zeggen dat ik over het hele toernooi genomen enthousiast word van de Italianen; nou nee. Argentinië was tegen Ivoorkust, Nederland en Mexico redelijk en blonk uit tegen Servië. Dat is te weinig voor een elftal met dergelijke kwaliteiten.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline