Enkele bericht bekijken
Oud 8 November 2006, 17:59   #86
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het was laat in de avond toen Amf, Frox en Niemand wouden vertrekken bij CharmedOne en Dunja.
''Alles nu okee, Lieverd?'' zei Amf nog bezorgd.
Dunja knikte en zei; ''Ja, het gaat wel hoor. Ik was behoorlijk in shock, anders CharmedOne wel.''
CharmedOne knikte ja en zei: ''Ik moest meteen mijn revolver pakken en de straat oprennen, opzoek naar die schoothondjes. Maar dat had toen geen zin meer.''
Frox, het zoontje van Amf en Niemand, begon te lachen.
CharmedOne stak haar tong uit en schoot toen ook in de lach.
Niemand, een hele knappe en intelligente man, schraapte zijn keel en zei: ''Ik ben er altijd voor jullie, nichtjes.'' zei hij.
Niemand was de neef van CharmedOne en Dunja en woonde al 3 jaar samen met Amf.
''Het is nu okee,'' zei CharmedOne. ''We trekken wel aan de bel als een van ons weer over de rooie gaat.''
Dunja, Amf en Frox moesten lachen.
''Dat is dan afgesproken,'' zei Amf. ''Als jullie het maar weten.''
Frox, begon zich te vervelen en liep naar een boom een eind verder op. Nu hoorde hij de anderen niet meer. Hij begon aan de bladeren te plukken en een liedje te zingen.
''Alle eendjes zwemmen in het water, valleralleriele, Vallerallerale..'' zong hij.
Opeens kwam er een vaag geritsel uit de bosjes, Frox schrok. Hij wou een stap naar achteren zetten toen Impressions met zijn hond de bosjes uitsprong.
''Daar had ik je goed te pakken, hè!'' brulde hij.
Impressions was een mollige man, hij was de grappenmaker van het dorp. Zijn humor was vaak lomp, maar je kon erom lachen.
''Hoe kon je! Stomme Impressions!'' Frox was woedend en hij drukte Impressions tegen een boom aan.
Impressions stuiterde naar een andere boom, maar struikelde met zijn hoofd op de grond.
Hij bloedde en zei: ''Frox, haal hulp! Snel!''
Frox schudde zijn hoofd. Hij was bang, hij durfde niks.
Hij jaagde Impressions's hond weg en knielde naast Impressions neer.
Hij had ondertussen een klein boomstammetje vast, sloeg hem daarmee totdat hij Impression's hart niet meer kon horen kloppen. Hij fluisterde nog maar even in Impressions' oor: ''Sorry Impressions, maar wie het laatst lacht, lacht het best.''

1) Dennie
2) Impressions (Dorpeling)
3) Frox
4) Tyskie
5) Prestige
6) Atjeuh
7) Ambypur
8 ) AMF
9) DarkAngel
10) Dunja
11) Gastje
12) Piraatje
13) Anneke01
14) CharmedOne
15) Ash-hôôle

Gedood door de wolven.
Gedood door de dorpelingen.

Mijn tweede verhaal