Enkele bericht bekijken
Oud 5 December 2006, 16:44   #226
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Quote van Biffy in het begin van het spel:
Citaat:
Ik ben weer een dorpeling zoals de afgelopen keren. En inderdaad, zoals tijs zegt: stem mensen eruit die toch niets toe te voegen hebben aan het spel. denk even NA en stem niet weeeer mark eruit want die reageert tenminste normaal zelfde geldt dus voor bijv. thijs en mij omdat wij wel nadenken en reageren.
Hier ben ik het nog altijd mee eens. Als ik even ga kijken naar wie er al in dit topic gepost heeft, zie ik dat Sanne en Stevie degenen zijn (van de nog resterende deelnemers) die het minste hebben gepost. Vooral Sanne heeft nog maar weinig gepost: 5 posts, Stevie 9.
Misschien post Sanne zo weinig omdat ze weerwolf is en niet weet hoe te reageren? Het kan natuurlijk ook zijn dat ze niet echt een reden heeft om weinig te posten, of dat ze niet weet wat te zeggen ofzo. Dus ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet: is ze nu verdacht of niet? Wat vinden jullie? Ik vind eerder van wel, maar ik ben totaal niet zeker..


Het volgende dat mij opvalt is dat biffy volgens mij zeker geen weerwolf is. Ze heeft al een paar goede opmerkingen gemaakt, oa:
Citaat:
ik denk dat frox en impressions geen weerwolven zijn.
maar ik weet het niet zeker natuurlijk..
Ik denk niet dat een weerwolf zulke opmerkingen zou maken.


Nog iets dat mij opvalt is een domme opmerking van Dunja.
Citaat:
Ik stem op biffyclyro.

En ik brn vorige keer vergeten te stemmen!
Natuurlijk, je bent vrij om te stemmen op wie je wilt… Maar op dat moment was er geen enkele reden om op biffy te stemmen.
En dan er nadrukkelijk bijzetten dat ze vergeten is te stemmen, volgens mij is dat gewoon een afleidingsmanoeuvre. En als ik daarbij haar opmerking om mij verdacht te maken optel, kom ik op het volgende idee: volgens mij probeert ze andere mensen verdacht te maken omdat ze zelf een weerwolf is.

De rest van de mensen zijn voor mij niet echt verdacht. Op dit moment zijn mijn twee hoofdverdachten dus Sanne en Dunja, vooral Dunja. Stevie vind ik niet echt verdacht. Oké, hij is niet zo actief, maar Sanne is nog een stuk minder actief. Ik zou haar dus eerder verdenken.
En niemand (Dennie dus), goh ik weet het echt niet, ik vind hem ook niet echt verdacht, eigenlijk. Maar aangezien hij er wrs de volgende ronde uitgaat, zullen we wel zien…


Ohja Sander, je zegt hier:
Citaat:
Leuke ontwikkelingen vandaag.

Ik begin nu toch wat mensen verdacht te vinden.
Deel je verdenkingen met ons?


En Anneke:
Citaat:
Stevie & Saarah zijn de weerwolven deze keer
Ik vraag me nog altijd af hoe je hierbij komt?


Ohja, nog een laatste opmerking. Als Dunja weerwolf blijkt te zijn, zou ik ash-hoole ook verdenken. Zij zegt na de opmerking van Dunja waarin (zonder enig goed argument) staat dat ze op mij gaat stemmen:
Citaat:
ja mijne ook. maar deze ronde moet niemand dood
Ash-hoole heeft daarvoor nooit gezegd dat ze mij verdacht vond, maar opeens gaat ze akkoord met Dunja, hoewel die (naar mijn mening) geen goed argument heeft gegeven.


Zo, dit was mijn (lange) analyse.
Dit is dus hoe ik erover denk, na het nalezen van het topic…

Wat denken jullie ervan?
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden