Enkele bericht bekijken
Oud 6 December 2006, 10:29   #242
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

wel fijn trouwens dat degenen met bijzondere functies nog niet zijn weggestemd. heb ook geen idee wie dat zijn ik kan niet bepaalde hints ofzo ontdekken maar kan me ook voorstellen dat de ziener voorzichtig is om niet opgegeten te worden..

anyway, nog van mij een soort analyse
-ik denk iig dat tyskie wel oprecht is met zijn verdenkingen etc., zal hem niet als weerwolf bestempelen.
-ben het wel met je eens dat amber echt zo'n type is om de onschuld zelve te spelen en dat ze er dan wel een is zelfde geldt idd voor sander, die ook nog eens de hele tijd loopt te roepen over zijn verdachtenlijstje maar vervolgens helemaal nergens concrete verdenkingen post met argumenten..
-ik vind babydress opvallend stil deze ronde!
-ik denk dat dunja deze keer een dorpeling is, omdat ze zei dat ze niet dacht dat Niemand een wolf zou zijn en daar had ze gelijk in. zelfde geldt wel voor stevie en saarah. maar natuurlijk kan het een afleidingsmanoeuvre zijn (ze zaten tenslotte al redelijk veilig omdat er al een paar mensen besloten hadden op Niemand te stemmen, en die opmerking van saarah dat dunja had gezegd dat ze een keer was vergeten te stemmen: idd behoorlijk overbodig en het zou goed een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn).
-sanne: ik moet zeggen dat ik haar niet verdenk. maar daar heb ik geen reden voor eigenlijk..
-ash-hoole weet ik zo net nog niet. vorige keer was ze een weerwolf en heel stil, nu merkt ze wat meer dingen op. Is dit door oefening baart kunst of durft ze nu meer te zeggen doordat ze een dorpeling is en ze zichzelf niet kan 'verraden' nu?

tsja.. @ de rest: post ook je verdenkingen MET argumenten aub!
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden