Onderwerp: Weerwolfspel deel 5
Enkele bericht bekijken
Oud 18 January 2007, 20:53   #191
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De bewoners van Cluedorp kregen het ondertussen behoorlijk benauwd.. Moord in het dorp, weerwolven die onschuldige dorpsbewoners opvraten, het moest niet gekker worden!
Headliner had besloten in plaats van de nieuwe bakker te worden, huurmoordenaar als beroep te kiezen. Mama Ash-hôôle was het daar vurig mee eens: wat mensen dieren aan konden doen, dat zouden die mensen zelf ook eens moeten voelen! Dus gaf ze Headliner een speelgoedzwaard en -pistool cadeau voor zijn verjaardag, en Headliner was daar al de hele dag zoet mee. AMF, zijn babysitter, moest ’s avonds op hem passen, en ze schrok zich te pletter toen hij de deur voor haar open deed en heel hard riep “handen omhoog of ik schiet!” AMF deed haar handen omhoog, maar Headliner schoot tóch.. AMF wist niet wat haar overkwam, en in haar paniek was ze bang dat Headliners pistool echt was, AMF viel op de grond “MOORD! BRAND!”-schreeuwend. Headliner barstte in een lachen uit, hij hield het niet meer. “Daar had ik je tuk!” zei hij triomfantelijk, en AMF keek verdwaasd op. Ow, dacht ze, ben ik alweer in de maling genomen.. En wederom stuurde ze haar vervelende oppaskindje de hoek in met de opdracht met zijn neus zijn tenen aan te raken; hij mocht niet eerder uit de hoek komen dan wanneer het hem gelukt was. Die is wel effe zoet! Dacht AMF. En ze zette de tv aan en ging lekker Legally blonde kijken.

Insanity had heel andere plannen door de lugubere ontwikkelingen in het dorp. Hij had besloten om, hoewel hij pas sinds kort in het dorp woonde, te vertrekken naar Oezbekistan. Vandaag was hij zijn spullen bij elkaar aan het zoeken toen er aangebeld werd. Impressions stond voor de deur, de onderbuurman, met de vraag waar al dat lawaai vandaan kwam. Insanity vertelde over zijn verhuisplan en bood Impressions een biertje aan. “Nou lekker”, zei deze, en samen namen ze een paar flinke slokken, tot ze ladderzat waren. “Kom, buiten een londje lopen!”, zei Insanity balorig, en Impressions knikte en bleef knikken en giechelen. Samen wiebelden ze naar buiten, en begonnen tegen de bloemetjes en plantjes te praten onderweg. “Joehoe, mooi boterbloempje vammeeeeh! Whaaaaaaa” brabbelde Impressions. “Oeh, dat is het liefste dat iemand ooit tegen mij heeft gezegd!”, zwijmelde Insanity, en hij pakte Impressions op z’n bek. Die schrok zich te pletter, en gaf Insanity uit reflex een pak rammel. Helaas kwam Insanity hierdoor met zijn hoofd tegen de dichtstbijzijnde stoeptegel, was in één klap morsdood, en zou zijn reis naar Oezbekistan dan ook nooit beginnen..

1) Saarah (wolfsbane)
2) Niemand
3) Tyskie
4) Anneke01 (dorpeling)
5) Impressions
6) Ash-hôôle
7) Babydress (dorpeling)
8 ) Frox
9) Stevie (dorpeling)
10) Bruggi
11) Headliner
12) Insanity (dorpeling)
13) PFP
14) AMF
15) AmbyPur

Gedood door dorpelingen
Opgegeten door weerwolven

De wolfjes mogen overleggen en mij voor morgenavond 22u laten weten wie ze met huid en haar op willen schrokken. De tovenaar mag iemand beschermen, de ziener mag een functie opvragen. Succes!
  Met citaat antwoorden