Enkele bericht bekijken
Oud 1 February 2007, 21:32   #100
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

atjeuh heeft op zich wel gelijk, dat ik niet zo actief ben maar ik kom hier sowieso niet heel vaak meer en was het min of meer vergeten. ja, ik beken ook dat ik een van de dorpelingen was die niet heeft gestemd was van plan om op insanity te stemmen, maar aangezien ik nog een dag te tijd had, dacht ik dat het later nog zou komen maar ik was het daarna vergeten.

goed. wat betreft verdenkingen.
ik vind alle verdachtmakingen in dit stadium op zichzelf al verdacht. er zijn zo weinig aanwijzingen dat iedereen desperate posts gaat naspeuren op eventuele foutjes die een persoon maakt. iedereen kan zo'n foutje maken of een zin per ongeluk krom formuleren. het gaat eigenlijk nergens over. daarom vind ik mensen die anderen nu verdachtmaken zelf verdacht, omdat ze de aandacht van zichzelf/eventuele medewolven willen afleiden. al maak ik mezelf hiermee dus indirect ook verdacht, maarja

maar we moeten er toch iemand uitstemmen. daarom vind ik in deze ronde iemand eruit stemmen die weinig toevoegt en/of nog niet veel actief is geweest geen probleem. wie dat dan precies moet worden is me om het even (als ik het maar niet ben he).
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden