Enkele bericht bekijken
Oud 2 February 2007, 11:07   #112
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door appelshampoo Bekijk Bericht
Dit is mijn eerste keer dat ik het spel speel, bovendien ben ik altijd achterdochtig dus ik zie overal iets achter. Trouwens als jullie het eerste verhaal goed lezen staat daar iets in waardoor Impressions nooit een weerwolf zou kunnen zijn, ook al is het spel zonder hints (officieël)? dus waarom zou hij mij dan beschermen als ik een weerwolf zou zijn en hij dat zou weten?
no offence hoor, snap dat je het voor het eerst speelt en nog effe moet wennen , maarrrrrrr

dit slaat echt nergens op, argumenten t.a.v. weerwolf-zijn uit het verhaal halen. er is altijd duidelijk gezegd dat er geen hints in de verhalen zitten, ik mag toch wel hopen dat dat nu ook zo is!
en: indien impressions geen weerwolf is zou hij je ook niet bewust kunnen beschermen want dan zou hij niet kunnen weten dat jij een weerwolf bent..
extra reden om appel te verdenken. ookal speelt ze het voor het eerst


argument van headliner t.a.v. bobba klopt trouwens ook niet: "de aanval van de weerwolven is mislukt" -> dus er is wel een aanval geweest (maar mislukt doordat de tovenaar hun slachtoffer beschermde of het slachtoffer de wolfsbane is).
Anders zou er niet staan dat de aanval is mislukt, maar dat de weerwolven helemaal niet aangevallen hebben (althans, dat zou er dan moeten staan )


daarbij: niet reageren kan ervoor zorgen dat je eruit gegooid wordt,
en als je wel post en je wordt verdacht, kan je jezelf gaan verdedigen,
terwijl als je verdacht wordt als je inactief bent en je gaat jezelf dán ineens verdedigen, is het natuurlijk verdachter (hele duidelijke zin ja)
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale

Laatst aangepast door biffyclyro : 2 February 2007 om 11:10
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden