Enkele bericht bekijken
Oud 2 February 2007, 15:15   #153
Ukrainian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Karel zei tegen Job: "Ik heb wel zin in een biertje"
Greet zei tegen Job: "Vandaag heb ik nergens zin in"

Later bleek dat Job schizofreem was
Wat is je punt?

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Sinds wanneer mogen gelovigen theorien hebben? Het boekje en niks anders!
nee, theorieën binnen het christendom is uiterst belangrijk en houden het staant, overigens het Atheïsme kan dat niet en indoktrinineert kleine kinderen met hun leuke en oh zo ''leerzame'' studieboekjes waar de Pangea en ''Origins of Species'' wordt uitgelegt.

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
11000 jaar oud was het volgens mij.
hmmm....als ik wist waar je het over had, zou ik vereerd zijn om iets te zeggen...

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Mijn interpetatie is dat die koepel die het water scheidt de aarde zelf is, dus het is maar wat je zelf wil horen/lezeN
Als je iets verder gekeken zou hebben, zou je denken dat de ''koepel'' de magnetische veld van de aarde is.
Leer eens iets dieper in een onderwerp te gaan.

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Het is niet mogelijk dat water daar komt op een natuurlijk manier, maar uiteraad ga jij zeggen blablabla god blabla boekje maar hier op aarde stoppen de wolken op ongeveer 12 kilometer hoogte.
nee, ik wil best uitleggen, hoe het daadwerkelijk naar boven kwam, nadat ik dit heb bestudeert, me jongen.

''maar uiteraad ga jij zeggen blablabla god blabla boekje maar hier op aarde stoppen de wolken op ongeveer 12 kilometer hoogte.''


als ik hier het nut en de moeite in zag, had ik hierop iets nuttigs beantwoord.

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
En toen kwam er ineens ozon en veranderde hele wereld, maar de wereld blijft er wel hetzelfde uitzien......
*diepe zucht* Waar in hemelsnaam heb je het over?

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
En rond het jaar 1000 was dat nog ongeveer 40 dus het is van 900 naar 40 naar 80 gegaan... wat klopt hier niet?
Dat het in het jaar 1000 ongeveer 40 was, is een heel ander verhaal.
Dat kwam omdat er toen voornamelijk geen sanitaire voorzieningen waren en geen veelbelovend, medisch hulp.
Als je hierover meer uitleg wilt, kan je het vragen.

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
harrie christus de tweede
hier zie ik ook niet veel in...(wat is cynisch zijn toch geweldig )

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
150 dagen met honderden dieren soorten, mannetje en vrouwtje van ieder soort + genoeg eten meenemen voor hun en de dieren
nee, het waren 80 soorten dieren. De katachtigen, hondachtigen enz. enz. En de mensen van toen waren sterk genoeg om een grote schip te bouwen, vooral als Noah met al zijn familieleden het bouwde.

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Genoeg bullshit inderdaad.
Wat dacht je van dat ik geloof in de evolutie?
oké, dan had ik het alsnog goed. Ik ga je ook niet proberen om je gedachtegoed te veranderen, je moet maar zelf weten of je naar beneden of naar boven wilt gaan.

Wtf heeft NS nou weer met geloof te maken?
Wat dacht je van heel veel?
Het heeft met de evolutietheorie te maken en rangschikt de rassen, en dat is een geloof neem ik aan.
Want een feit is het niet...