Enkele bericht bekijken
Oud 8 February 2007, 13:34   #2
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy Bekijk Bericht
Ik verlang echt naar een vriendin, want ik heb eigenlijk nog nooit echt verkering gehad. Er is wel is aan me gevraagd of ik verkering wilde maar ze was mijn type niet. Ik heb maar twee keer verkering gehad maar toen was ik zeven ofzo en dat kan je niet echt verkering noemen.

Ik zie genoeg leuke meisjes die echt mijn types zijn. Ik ken ook een meisje die ik erg leuk vind, maar ze heeft al verkering.

Als ik in de bus zit dan komt er wel is een leuk meisje naast me zitten, maar ik durf dan niets te zeggen omdat ik bang ben dat ze me lelijk vind.

Maar hoe denken jullie (meisjes) daarover. Zal je naast iemand zitten die lelijk is, terwijl er daanaast nog plek is om naast iemand anders te zitten of letten jullie niet op het uiterlijk en ga je zomaar naast iemand zitten.

Want ik heb wel is dat ze makkelijk naast iemand anders kon zitten, maar dat ze precies naast mij gingen zitten (mischien omdat het net een plekje was waar je snel zult gaan zitten als er niet veel plek meer is of omdat ze het naast jou prettiger vind dan bij die gene waar ze ook kon gaan zitten)

Het is niet zo dat ik alleen naar het uiterlijk kijk, maar het is wel het eerste waar ik naar kijk, want het innerlijke vind ik ook belangrijk.

Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is, anders hoor ik het wel


1. Over het algemeen praat ik niet met mensen waarbij ik naast in de bus ga zitten. Of dat nou een leuk ding is of niet. Dat is gewoon belachelijk als je zoiets doet


2. Nee ik zal niet naast iemand gaan zitten als diegene lelijk is.


3. Wil jij een relatie die in de bus ontstaat?

Wąt een vraag weer
  Met citaat antwoorden