Onderwerp: Ben ik te dun?
Enkele bericht bekijken
Oud 8 April 2007, 11:31   #36
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Cool

Citaat:
Origineel gepost door xTwisted Bekijk Bericht
HeeJ, ik ben 12 jaar en ik hoor van veel mensen dat ik [te] dun ben. Ik zie t zelf ook wel en ik zou graag wat meer wegen.. Ik denk niet dat ik ongezond dun ben ofzo, en nee ik heb ook geen anorexia ofzo!
Ik ben dus [net] 12, ben 1.60 m en weeg 39 kg . Ik ben niet eGt gezet of hoe J t wil noeme.
Wat moet ik doen?
OMG :S

Je bent niet echt gezet.. JE MEENT HET!!

Een paar weken terug en je paste bijna 3x in mij, terwijl ik maar 2x ouder ben

Wat je moet doen?

Nou, aangezien je veel sport, en spieren wegen zwaarder dan vet kan ik hieruit halen dat je eigenlijk dus nog minder vetmassa hebt dan de bedoeling is. Bij hongersnood overleef ik het langer.. woeeeeei

Je kan praten met je dokter of ie iets heeft om je stofwisseling te verminderen, gezonder eten!! (immers is alang bewezen dat je op een enkel vet dieet ook slank kan blijven) Meer vezels eten, veel aardappels eten.

Smorgens goed eten, smiddags goed eten en tadaaaah savonds goed eten.


En anders moet je ff aan je ouders vragen of ze voor jou naar de Smartshop willen gaan, en daar van die Gain Weight / Body Weight pillen willen gaan halen voor je, maar dat raad ik af omdat je nog in de groei zit.

Grote kans ook dat je zo dun bent doordat je behalve dus een overduidelijke snelle stofwisseling hebt ook flink nog aan het groeien bent.

Ik was ook ooit slank in de groei
  Met citaat antwoorden