Enkele bericht bekijken
Oud 10 April 2007, 16:26   #353
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Nee, ik geloof niet in darwin.. Hij heeft zelf gezegd dattie het allemaal verzonnen heeft en nog blijven mensen erin geloven!! Dat vind ik nou dom!
Dus mocht het geval zo zijn dat god toch om een of andere manier toch niet bestaat heb je wel een erg nutteloos leven geleid.
Citaat:
En hoe kan het dat de aap een mens is geworden als ze geen tussenvormen hebben gevonden?? Van niks.. nu praat ik niet alleen over aap--> mens..
Omdat de tussenvorm het niet overleeft heeft of dat de aap de volgende stap zou zijn in de apen evolutie en daarom alle andere soorten om zich heen heeft uitgeroeid om zijn eigen bestaan te verdedigen (was dan eigenlijk weer uit komt bij punt 1 )
Citaat:
Wie zegt dat de aarde al 7000 jaar oud is? De mensheid heeft zelf maar ff bedacht dat de aarde al zoveel miljoen jaar oud is.. waar ze dat vandaan halen???
Omdat het een beetje apart zou zijn dat de aarde met al zijn inslagen van uit de ruimte gemaakt zou zijn 7000 jaar geleden samen met allemaal objecten die op ramkoers met de aarde liggen en dat de maan en vele andere planeten ook deze littekens heeft. Wat zou moeten beteken dat er toch wel objecten op de aarde zijn ingeslagen wat niet echt te repareren valt in een jaartje of 7000 of god zou ons laten denken dat er wel dingen zijn ingeslagen, maar dat dat nu niet meer gebeurd.
Citaat:
ok, je hebt nu een heleboel verschillende soorten honden... dat zijn allemaal honden... dus daar hoeft er maar één paar van mee gegaan te zijn... En zo heb je tog nog veel meer dingen.. En als het in de bijbel staat zal het wel zo zijn geweest.. God kan alles.. dus waarom dat niet?
Omdat Noach een ark heeft gemaakt met een bepaalde afmeting?
Pakspul is offline