Enkele bericht bekijken
Oud 12 April 2007, 14:04   #375
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Wiz Bekijk Bericht
Stel dat al het ijs ook nog is zou smelten.. dan heb je nog niet genoeg water om deze planeet te laten veranderen in een water planeet..

Stel dat het wel zo zijn, dan zou het zo lang zo heet moeten zijn om eerst al het ijs te laten smelten en verdampen dat behalve bijna alle diersoorten en zoiezo de mens het niet overleefd kan hebben.

Stel dat de mens het wel overleefd zou hebben, en dat de planeet in een water planeet was veranderd.

Hoe overleeft een houten ark met miljoenen diersoorten (en niet te vergeten duizenden tonnen aan voedsel voor elk verschillend soort dier, wat ook allang niet bedorven is door maanden lange zon en daarna maandenlange regen en dus vochtige lucht) het dan op de allergrootste zee ter wereld..??? want dat is dan echt geen rustig meertje, dat zijn behoorlijk grote golfjes.
(Titanic zonk ook door een ijsbergje.. en hier hebben we een houten ark op de allergrootste en woeste zee ter wereld/universum die over bergtoppen voer)

Enne..
Waar is al dat water daarna heen gegaan dan?
Een plaatselijke ijstijd op de noord en zuidpool tegelijk met die overvloed aan zon? waar het water zich magisch ophoopte ofzo?


Ja.. Sandraatje blijf jij lekker geloven dat het verhaal van de Ark ook echt zo gebeurd is zoals in de bijbel staat.
Ik weet dat ik niet alles kan verklaren, maar God zal het me later uitleggen, sommige dingen zijn gewoon niet met het menselijk verstand te snappen!

Ja, idd zal ik doen.. En het word hoog tijd dat jullie je eens gaan verdiepen in die evolutie theorie van jullie!! Want daar zitten ook een heleboel steekjes aan waarbij je iets hebt van, hoe kan dat dan??

zoals,
waarom worden er geen tussenvormen gevonden?
waarom evolueert de mens nu niet meer door?
Hoe kan er niks zijn en het dan nog ontploffen ook?

Maar blijven jullie maar lekker in die evolutie theorie geloven hoor!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline