Enkele bericht bekijken
Oud 29 May 2007, 21:40   #507
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Nou ziekte gaat iets te ver, maar stoornis zou wel goede woord zijn
Dan heeft toch meer dan de helft van de wereldbevolking last van deze 'dwangneurose'. Zullen we de discussie 'wat is normaal' er maar bij halen ?
Citaat:
Origineel gepost door Leh
Dit heeft helemaal NIKS met geloof te maken. dit is gewoon de goedheid van een persoon... ik snap niet wat dit stuk tekst toevoegt aan het geheel.
Als ik een oud omaatje zie die over wilt steken, dan help ik haar, er zijn ook lui die haar beroven, er zijn ook lui die haar negeren. Die heb je overal, dat heeft NIKS met geloof te maken.
Het enige wat het laat zien, is dat in de tijd dat Jezus bestond, er ook al tering lijers waren die het verzieken voor anderen
Totdat er mensen zijn die door het (of hun) geloof de medemens helpen. Mensen die dat anders niet hadden gedaan. Banaan zegt van zichzelf dat ie dankzij het geloof er een stuk beter op is geworden (op een dwangneurose na volgens sommigen, maar daar heeft Banaan's medemens denk ik niet zo veel op tegen).
Bedacht door de mens of niet, het geloof zorgt over het algemeen ook voor veel goede dingen. Lijkt mij. Maar daar is niet iedereen het over eens, dat blijkt maar weer...
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline