Enkele bericht bekijken
Oud 9 June 2007, 10:57   #54
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Ik ben liever een lul die eerlijk is dan iemand die aardig gevonden word omdat ie om zijn woorden heen lult
Oke, dan ga ik nu even niet in op al het andere wat we bespreken. Ik snap nu niet waarom je jezelf liever als lul neer wilt zetten want wat voor bijdrage heb jij dan aan de maatschappij? Vrijheid van meningsuiting beschermen? Ik weet niet hoe het in Leeuwarden zit maar in mijn stadje bestaat er nog steeds iets als beleefdheid en fatsoen.

Leuk dat jij dit trouwens zegt, volgens mij heb ik deze quote elders op dit forum gezien:

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
KOEKJE!
ik vind jou ook lelijk, roep ik dat hardop na een foto van jou?
Volgens mij heb je hier een prima punt. Hij mag het misschien niet hard op zeggen, maar doet het wel, en laat nou precies degene zijn die hier een lul wilt zijn door alles te zeggen wat hij vind, hem daarop aanspreken.


Citaat:
Origineel gepost door drunken_munkey Bekijk Bericht
,maar banaan kijk 1 aflevering van oprah word je daar vrolijk van? Alles is geweldig alles verdient 20 complimenten dat is respect en manieren en lief zijn?.....Dat is gewoon een plastic, hypocriete maatschappij.
Respect, manieren en lief zijn is hypocriet? Misschien dat het aan mij ligt dat ik geen Oprah kijk, ik weet wel dat het een bitch met naam is, heeft veel geld heeft en veel betekent voor heel veel mensen. Als zij iemand een negatieve mening geeft, ookal breekt die mening een persoon af, verliest zij sowieso heel veel respect en steun en betekent ze in één klap minder voor heel veel mensen.

Waar ik het wel mee eens ben is dat er veel gevallen zijn waar mensen gewoon niet op aangesproken worden. Bij mij in de buurt woont een vrouwtje met een kind en dat kind is gewoon niet opgevoed en dat zie je ook meteen aan het gedrag van zijn moeder. Iedereen weet dat ze het niet kan en iedereen weet dat dat kind zo snel mogelijk bij die bitch verwijderd moet worden. Maar zo vrij dat wij zijn in Nederland zie ik niemand er wat van zeggen. En in dat geval eis ik inderdaad wel een mening tegenover die bitch. Dan mag je wel je mening uiten, omdat het ook in het belang van dat kotertje is.

Maar dat gebeurd niet... Vrijheid van meningsuiting lijkt wel een schild te vormen af en toe.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden