Onderwerp: aanranding
Enkele bericht bekijken
Oud 6 September 2007, 18:59   #91
playboyfamke
Fries Famke
 
playboyfamke's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 July 2007
Locatie: Waar me huis woont
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door koekje Bekijk Bericht
amaaaaaaaai....

Een forumbaas heeft zich niet zo kinderachtig te gedragen, en zo moeilijk te doen over zo een onbenulligheden, van de leden....
Of is het de nieuwe tendens ??
ga jij maar eens beter typen wil je.
Trends!!
Vind jij dat onbenullig heiden ik word voor leugennaar uit gemaakt en dat soort dingen ja toedels daar ga ik niet mee eens. Hij begint over mijn naam te zeuren dus dan doe je moeilijk.
Als hij me nou in echt nou kon vond ik het anders als hij me dan niet mocht maar hij kent me niet dus hij is laag bezig om nu al te oordelen en dat zegt genoeg over hem.
Veel leden durven niet te antwoorden omdat ze niet gelooft worden. doe daar wat mee. Wat de meeste lachen jullie nu uit hoe jullie over mij zitten te kritieceren. Maar zelf hebben jullie nog dommer topic's geopend en vragen dingen kom op.
Word allemaal volwassen hier en dan kan je wel 20 enz zijn maar dan wil niet zeggen dat je alles weet. Als ik jullie op zoek over topic heb ik bij hem (crizlybeer) al aardig kinderachtige topic's gezien. Ja joh dan ben je volwassen. HIj kan dan groot enz zijn denk je dat ik daar bang voor ben.
Kom op. Ga niet oordelen want je kent de mensen hier niet.
__________________
Ik ben Ik niet GOED pech voor jou!!!
playboyfamke is offline