Enkele bericht bekijken
Oud 15 October 2007, 19:07   #1
leonienie
Lid
 
Geregistreerd op: 15 October 2007
Berichten: 10
Standaard vertrouwings persoon ja of nee?

ik heb een probleempje
ik heb de afgelopen jaren best veel meegemaakt
mijn oude vriendin was een keer bij ons thuis en toen heeft zij haar zin niet gekregen met tv kijken toen is zij weggelopen en heeft ze tegen me broer gezegd dat ze ons gezinnetje helemaal kapot ging maken (haar ouders waren gescheiden) en heeft dat dus ook geprobeert met de leugen dat mijn vader haar heeft misbruikt maar later uit onderzoek is gebleken dat zij heeft gelogen omdat ze jaloers was op ons was.
een tijd later was ik lekker aan het buiten spelen met een buurmeisje toen zei langs kwam en heel hard riep: PAS MAAR OP DAT JE VADER JOU OOK NIET MISBRUIKT!
een tijdje later was er een klasgenootje bij ons thuis en toen ging de bel ik deed open waar zij bij was en daar stond de politie ze moesten mijn vader hebben hij had haar weer aangereden met de motor ( weer een leugen )
de volgende week had een kattepultje gemaakt van een ballontje en een wc rol toen heeft haar moeder mijn vast gepakt en heel hard in mijn arm geknepen en mij finaal zitten uit katten voor iets dat ik niet waar was ik zou met dat kattepultje van een ballonnetje en wc rol hun raam hebben kapot geschoten.
en de volgende dagen werden we allemaal finaal uitgescholden op straat zelfs in de stad waar ik was met vriendinnen
ik zit hier best wel eens mee vooral als ik hun zie krijg ik een woede over mijn heen dat ik hun eens zo graag kapot zal willen maken en laten boete voor die vuile leugens!
ik zou hier best een over willen praten met iemand maar weet niet of dat kan want ik heb liever dat niemand het weet bijv. een vertrouwings persoon op school die vertelt het volgens mij ook aan je mentor of je ouders als het heel erg is.
leonienie is offline   Met citaat antwoorden