Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2007, 10:09   #3
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Patty19 Bekijk Bericht
Hi

Ik ben een jongen van 19 jaar en ben homo...
Nou heb ik ong. anderhalve week geleden een jongen leren kennen via internet.. Hij is leuk, knap en qua karakter passen we goed bij elkaar. Via msn is er een klik. Ook hij zegt dat.
Hij vind mij ook een leuke, knappe jongen en vind ook dat het karakter matched.
Dit is een goed teken toch??

Nou ben ik een roker en hij niet. Hij kan niet goed tegen de rook. Dat kan ik begijpen en nou is dus mijn eerste vraag aan jullie:
Moet ik voor hem stoppen met roken of minderen (lezen hieronder waarom) na zo'n korte tijd???

Nou zien wij elkaar aankomende zaterdag (15-12-2007) en ben van nature zenuwachig voor dit soort dingen. Ben ook redelijk verlegen met dit soort dingen en ben daarom bang dat ik dicht zal gaan klappen.

Kan ik dit stoppen of tegen gaan??

De kans was groot (zei hij) dat er gezoend zal gaan worden.
Ben daarom ook bang voor een slechte adem (roker).
Zou ik daarom regelmatig een kauwgompje moeten nemen, om mijn adem frisser te laten ruiken voor hem??

Het is al een tijdje geleden voor mij i.v.m. een eventuele relatie en zou graag willen dat dit wat wordt.

Zouden jullie (naast mijn vragen) ook advies kunnen geven wat ik zou kunnen doen om dit te laten slagen???

Weten jullie ook wat we zouden kunnen doen op deze "eerste" date???

Bij voorbaad dank..
Patty19
geen ervaring ik ga nooit roken... tsja moet je zelf weten. Als je zelf ook al speelde met de gedachte zou ik het gewoon proberen. Als je echt wil raak je binnenkort (vanaf nu) geen sigaret meer aan

Als jij dichtklapt probeer hem dan te laten praten of begin over een ander onderwerp ofzo... gewoon niet bang voor zijn gebeurt vast niet joh.

stop met roken... dan heb je die adem ook niet..

wat vinden jullie allebei leuk? ga dat doen
Denathy is offline   Met citaat antwoorden