Onderwerp: roofmoord
Enkele bericht bekijken
Oud 25 December 2007, 23:49   #97
siarake
Lid
 
Geregistreerd op: 25 December 2007
Berichten: 2
Standaard nico

ik ben candy het kleine zusje van nico.nico is en was mijn alles mijn vader,moeder,broer,beste vriend en steun en toeverlaat hij heeft mij nooit laaten vallen hij was er altijd ik weet jullie denken echt slecht over mijn broer ma voor mij heeft hij veel betekent en nog altijd.ik was 3 toen mij moeder stierf en mijn vader was er bijna nooit voor ons mijn broer heeft veel gedaan ma hij zorgde der wel voor dat ik altijd kleren en eten had ik ben nu een jonge vrouw van 19 met een dochtertje van 2.nico was echt kwaad toen ik zwanger was van siara zo heet mijn dochter hij was zoo teleurgesteld in mij hij wou zelfs geen peter zijn :ik heb siara niks te bieden nu ik hier zit was zijn antwoord maar voor mij was het veel meer dan dat het ging om wat er achter zat en uiteindelijk heeft hij toegegven. siara ziet nico echt graag ze kan zelfs al nonkel nico zeggen.met mijn 19 verjaardag ben ik nico gaan bezoeken het deed echt pijn om hem zo te moeten zien.toen nico weg ging ben ik slecht gegaan. mijn enigste steun en toeverlaat was weg en daar had ik het heel moeilijk mee nico was niet zoo het kon niet dat hij dat had gedaan en ik had dan ook heel veel moelijkheden om het te accepteeren dat hij er voor een lang tijd ni ging zijn ik ging liefde zoeken bij de verkeerde mensen,ging niet meer naar school en geraakte onder de jeugd rechter en in een instelling,ik kon het gewoon niet geloven mijn broer die zoo iets doet nee dat kan ni ik heb het nog altijd moeilijk met het fijt dat hij er niet is ik kende nico beter dan wie ook hij was niet zoo je moet een persoon niet beoordelen voor wat ie doet maar voor wie hij is en nico is een geweldige persoon. nico is weggegaan toen ik 12 was en zal pas terugkomen waneer ik 25 ben ik mis hem nog altijd even hard en hij is nog altijd mijn alles wat hij ook heeft gedaan hij blijft mijn bloed voor altijd; je hebt een doel in het leven en het is voor jou om die te zoeken en god zal je daarbij helpen sommige mensen gaan rechtdoor en sommige nemen de andere kant maar je komt altij op een punt in je leven dat je weer voor die keus staat en het is aan jou om de weg te kiezen.ondertussen ben ik treug naar school aan het gaan en woon ik aleen mijn punten op school zijn fantastisch en ik heb een goede band met mijn vader gekreegen ,en nico,awel nico heeft zijn diploma gehaald, het is nog een tijdje voor hij terug komt maar ik zal er zijn die voor hem aan de poort staat .die dag word naast de geboorte van mijn kind de gelukigste dag van mijn leven ik mis hem zoo hij heeft dingen voor mij gedaan die niemand anders heeft gedaan dus alstublieft beordeel mijn broer op wie hij is en niet wat hij heeft gedaan wat hij heeft gedaan was slecht ma da betekent niet dat hij ook slecht is. nico ik zal er altijd voor je zijn ik hou ziels veel van je en kan niet wachten tot je terug bent loooooooooovvvvvvvvveeeeeeeee you

ps:voor de mensen die blijven denke da nico slecht is fuck jullie alemaal, en voor de andere bedankt om mijn broer te blijven steunen love you allemaal bedankt om te luisteren
siarake is offline   Met citaat antwoorden