Enkele bericht bekijken
Oud 19 February 2008, 18:52   #233
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
je bedoelt, hoe jij respect interpeteerd.
In de vandale.. enzovoort.. ja ik heb het voor je opgezocht dus dit valt niet te ontkennen. of ken je dat niet?

Citaat:
lul niet, want niet elke situatie is gelijk.
Je kan lullen over;

"Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor (of ontvangt van) iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden"

Maar ik heb meer respect voor iemand die vanuit het niets, omdat het geld er niet voor was of wtf, alsnog een succesvol leven heeft dan waneer iemand papa`s centjes uitgeeft en zo millionair word.
wie zegt dat ik iemand die papa zijn centjes uitgeef waardeer? en wat probeer je hiermee duidelijk te maken?... ik zie je punt niet... trouwens probeer je nu echt begrippen te weerleggen die op deze manier vastgelegd zijn in meerdere mediums?...

ik heb al eerder gezegd dat intelligentie niks met respect te maken heeft... dat probeer jij mij in de mond te leggen alleen dat heb ik nooit zo gezegd. Alleen je hebt mijn vraag niet beantwoord of iedereen even intelligent is!! dat was mijn vraag en die beantwoord je niet he! lekker makkelijk... niks niet weerlegd.
Denathy is offline   Met citaat antwoorden