Onderwerp: uitmaken of niet?
Enkele bericht bekijken
Oud 17 March 2008, 22:45   #19
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Moi et Toi Bekijk Bericht
Als je het uitmaakt met dat meisje gwn omdat je moet studeren dan vind ik je een *achtebakse megadrol wcontstopper stinkende lompe aarshaar kakventje*! Je bent dan echt een slecht voorbeeld! Voor liefde ga je door een vuur en dan moet je ook op je tanden bijten of voor een andere oplossing zoeken! Sorry voor mijn duidelijke mening! Vat het absoluut niet persoonlijk op
Wat een achterbakse megadrol wcontstopper stinkende lompe aarshaar door ben jij. Het gaat hier over (waarschijnlijk) de begin fase van zn middelbare school, de liefde die hij hier ontwikkeld kun je classificeren als kalverliefde. Zodoende is het fukking bullshit om je opleiding te laten schieten voor iets waar je toch niet langer dan 3 jaar bij blijft maar dan wel de rest van je leven voor hebt verneukt.
Daarnaast denk ik dat topic starter zich gewoon even moet vermannen en met zn chick moet hobbyvogelen buiten schooltijd, want je gaat niet serieus denken dat als je het uitmaakt je je ineens wel kan concentreren, ik denk eerder het tegen overgestelde.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden