Onderwerp: De dood.
Enkele bericht bekijken
Oud 23 April 2008, 14:39   #239
anoniempje34
Lid
 
anoniempje34's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 April 2007
Locatie: roffa
Berichten: 76
Standaard

op school hebben we zo'n soort van godsdienst dinges en het is f*ucking saai.

dat wijf dat les geeeft is helemaal doorgedraait. als je in de problemen zit bid tot heere jezus. bij jezus kan je je hart luchten. jezus houd van iedereen. jezus dit jezus dat. lekker boeiend.

ze zei eerst ook dat iedereen die in jezus gelooft in de hemel kan komen. toen kon je alleen in de hemel komen als je nooit had gelogen en weet ik veel wat voor onzin toen zei ze opeens dat jezus je altijd kan vergeven en dat hij voor al jouw zonden zich had laten kruisigen of weet ik veel wat(dat deed die tog niet vrijwillig) en toen zei ze dat niemand in de hemel kan komen. en toen bestond er opeens geen hemel.



nou die christenen hebben hun geloof nou ook niet egt in de hand. en dat wijf zei ook als je dood bent dat alle mensen die in jezus geloofde in een soort wachtkamer komen te zitten en als iedereen dan dood is gaan alle christenen naar een of andere wereld waar het helemaal geweldig is en dat niemand daar iets kwaad doet ofzo. en dat er geen dieren worden vermoord. en niemand steelt daar. en niemand heeft verdriet en alles is perfect.


klinkt dat niet een beetje saai. als ik dat hoor dan wil ik niet eens in jezus geloven want het is tog saai. doe mij dan maar reincarnatie dan heb je teminste nog wat te doen in je leven.
anoniempje34 is offline