Onderwerp: problemen !
Enkele bericht bekijken
Oud 29 May 2008, 12:57   #28
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MaJeKe Bekijk Bericht
Misschien een paar tips waar je wat aan hebt.
Punt 1. Ik heb even voor je op google gekeken. Je hebt een site, www.kladblog.com, waar grappige filmpjes op staan die niks met seksualiteit te maken hebben, maar je hebt daar ook foto's op staan van dames die uit de kleren gaan. Misschien vindt je het fijn om je daarop af te trekken..

Punt 2. Probeer eens met een draaiende beweging te trekken of te wisselen van tempo, staan op internet vast nog wel meer mogelijkheden; even googl'en.

Punt 3. Ik begrijp dat je dit moeilijk vindt, maar je moet sowieso jezelf blijven. Niet anders doen dan dat je werkelijk bent. Zorg er in eerste instantie voor dat je er verzorgd uit ziet. Dus je haar netjes; gel erin. Je gezicht scheren, als je al 'last' hebt van baardgroei. Zorg ook altijd voor een frisse geuren door je tanden te poetsen, deodorant op te doen, een lekker geurtje op te doen.
Zorg ook voor verschillende kleding. Loop niet de hele week in dezelfde kleding, maar trek regelmatig, dus om de dag, andere schone kleren aan. Als je 3 setjes kleren gebruikt per week, en die afwisseld per dag, dan geeft dat al een heel ander aanzicht dan wanneer je 2 á 3 dagen achter elkaar in dezelfde kleren loopt.

Dat betreft verzorging. Verder moet je wat zelfverzekerder zijn en naar een meisje toe durven te gaan. Begin eens met wat begroeten, vraag ze op maandag hoe het weekend is geweest en bijvoorbeeld op vrijdag wat ze in het weekend gaan doen. Interesse tonen in de dames. Wees ook eerlijk tegen ze, nooit liegen.

Mocht het dan leuk klinken, dan vraag je of ze een keer zin heeft om iets leuks te gaan doen. Denk dan bijvoorbeeld aan samen iets te gaan drinken, zodat je gezellig kunt kletsen. Ik zou haar niet meenemen gelijk naar de bioscoop, want dan kan je niet echt met elkaar praten. Of neem haar mee om een stukje te wandelen door het bos.. Mocht ze je afwijzen, dan er geen probleem van maken en niet in een dip gaan zitten. Dan moet je zo denken; geen hand vol dames, maar een land vol!

Bovendien, ook belangrijk, is dat je je niet moet laten beïnvloeden door je vrienden qua meisjes. Als jij een meisje leuk vindt en je vrienden kraken haar af, dan moet je niet denken van 'Me vrienden vinden haar niks, dus dan neem ik haar niet'. Nee, het gaat erom dat JIJ! haar leuk vindt. Jij moet een relatie met haar aan gaan en je vrienden niet. Dus kies voor hetgeen wat jij zelf leuk vindt en laat je niet beïnvloeden door je vrienden...

Nou, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Met vriendelijke groeten,

Martijn.



P.S. Ik wil nog even iets kwijt aan degene die zo misselijk reageren op dit topic. Deze jongen vraagt gewoon iets en als je hier geen fatsoenlijk antwoord op kan/wil geven, reageer dan ook niet.

kan je hiervan een een samenvatting maken, het is zoveeeel
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline   Met citaat antwoorden