Onderwerp: help
Enkele bericht bekijken
Oud 22 June 2008, 10:19   #10
Fiekje
Lid
 
Geregistreerd op: 1 May 2008
Berichten: 60
Standaard

Ik heb dit zelf meegemaakt, dat een jongen mij leuk vond terwijl ik al een vriend had.. En uiteindelijk heb ik voor die jongen gekozen, en gekozen om het uit te maken met mijn vriend (ook om andere redenenen, het ging niet echt lekker tussen mij en mijn vriend). Ik moet eerlijk zeggen dat ik me soms wel eens afvraag wat er was gebeurd als die jongen mij niet leuk had gevonden.. Ik denk dat ik dan misschien toch beter mijn best had gedaan om aan mijn relatie te werken..
Ik denk daarom dat het beter is als je gewoon zo normaal mogelijk tegen haar probeert te doen, ondanks dat je haar leuk vindt. Ik denk dat het beter is dat je pas iets gaat proberen als ze tegen jou heeft gezegd dat ze je wel leuk vind... Want het is erg vervelend om 'tussen' een relatie te komen, ook al is het mss jou bedoeling helemaal niet om die relatie te verpesten..
En ook al klinkt het mss vreemd, maar jij wordt wss toch wel weer op iemand anders verliefd als ze jou niet leuk vind.. Dus misschien is het beter om je gewoon er over heen te zetten..
Fiekje is offline   Met citaat antwoorden