Enkele bericht bekijken
Oud 25 June 2008, 19:49   #61
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mofo Bekijk Bericht
Ik merk dat jij er veel zin in hebt, dat is geweldig, want dan kan je natuurlijk mooi zelfmoord ophemelen omdat 'alles toch geen fuck uitmaakt'. Poeha! Als je niet wilt bestaan dan zou ik het je ouders zeggen vinden ze vast niet erg.
Vast wel.
Citaat:
Origineel gepost door mofo Bekijk Bericht
Zin is er toch om te hebben? Als je dat niet hebt dan weet je vast niet wat je hier doet. Dat zullen de meesten van dat sneue volk vast ook wel denken.
Ik heb over zin3 en zin4, volgens mij heb jij het over zin 2 uit mijn woordenboekquote.
Citaat:
Origineel gepost door mofo Bekijk Bericht
Alles wat we doen is nutteloos.
Natuurlijk, kan ik net zo goed meteen stoppen met school, kan iedereen elkaar wat aandoen. Of ik nu thuis zit of in de cel, wat maakt het uit? Het is immers allemaal nutteloos. Zwak gelul. Beteken je niets voor jezelf? Kan het misschien onbewust voor anderen wat betekenen. En dan heb ik het niet over 'leven voor anderen'. Mensen die daar mee bezig zijn hebben geen zin nee, als je zo gaat denken wordt iedereen een beetje wee moedig. Er zijn hier meer mensen met ambities en talenten dan dat volk dat hun recht op zelfmoord wil laten gelden. jammer weer.
Kijk er logisch naar. Wat heeft het voor nut om bij 0 dingen op te tellen/af te trekken als je toch altijd weer op 0 uitkomt? (Je bent niks en eindigt als niks)
blabla1993 is offline