Onderwerp: ik ben gek!!
Enkele bericht bekijken
Oud 11 October 2008, 13:28   #1
schoolier95
Lid
 
Geregistreerd op: 1 October 2008
Berichten: 28
Standaard ik ben gek!!

ik ben echt gek bezig de laatste tijd.

als ik een meisje achterna loop en die praat een beetje kut tegenmij(zoals gistr toen ik begon met haar waar zij woonden(dacht mischien dat ik haar ging stalken), want dat wist ik want ik heb bij haar in de klas gezeten, maar ben nog nooits bij haar thuis geweest, wat best wel stom is als je het zo ziet).

dan stop ik daar al meteen mee en nog geen uur later(normaal ben ik echt neit zop maar heb al lang geen vriendin meer gehad)(zoals gistren heb ik een ander meisje leren kenne via hyves, en zij praat wel tegen mij woont echt niet ver weg paar km, fietsbaar dus) die wilt het wel met me maar die kent me niet zo goed, en als ik dan wat met haar zou willen doen, dan mag dat niet van mijn moeder(niet vanwege het met iemand omgaan maar) ik mag bijna niks van mijn moeder echt heel sad is dat, het dat woort al minder maar alsnog.

ik heb die nieuwe gistr leren kennen en die is meteen aardigger dan die vorige die ik al langer dan een jaar ken omdat ik bij haar in de klas heb gezeten maar ik ben nooits bij haar thuis geweest en ken alleen maar haar zus(van het vorige meisje dan) en van deze 'nieuwe' ken ik alleen haar maar, daar kan ik al beter mee praten dan die vorige denk dat dat wel wat betekent.
maar nu zit een andere ex(mij zwart te maken dat ik een player ben, ik had 4 meisjes in 2 maanden maar daar ahd ik niet echt een relatie mee ik zij alleen dat ik hun leuk vond en het wel me wou hebben(ingewikkelde zin) maar ik weet echt niet wat ik aan moet

Laatst aangepast door schoolier95 : 11 October 2008 om 13:41
schoolier95 is offline