Onderwerp: aanranding
Enkele bericht bekijken
Oud 15 November 2008, 21:44   #120
Kim..
Lid
 
Geregistreerd op: 6 November 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door patriesje Bekijk Bericht
dat je hier een topic over maakt vind ik echt nergends opslaan denk je nu echt dat hier serieuse reactiers op komen.
zelf ben ik ook aangerand maar dnek maar niet dat ik hier mijn hele perive leven op tafel gooi!!
echt ik heb gewoon het gevoel dat jullie over alles en nog wat willen uithoren en als de mensen die het wel hebben mee gemaakt en die hun verhaal kwijt willen moeten ze naar een psichiator of een ander luisterend oor.
want hier lukt dat toch niet mensen die dit hebben mee gemaakt willen hier serieus mee omgaan en niet zo maar aan heel nederland bekend maken.
ik vraag jullie tog ook niet hoe het is om verkracht te zijn?
dat is presies het zelfde vind ik maar ja daar zullen de meningen ook wel over verdeeld zijn.
maar als je je verhaal echt hier kwijt wilt moet je dat doen maar ik denk niet dat je echt serieus word genomen.
ga gewoon naar je moeder of een goede vriend(in) of doe aangifte dan ben je dr ook zo van af.
want ik word hie zo moe van
wat ik net ook al zei je word misschien toch niet serieus genomen terwijl je denkt dat iedereen er heel serieus mee omgaat.
en het klinkt heel erg hard misschien maar zo denk ik er wel over.
Denk jij echt dat je er zo makkelijk van af komt?? Ik heb aangifte gedaan, praat met mn vriendinnen die ik vertrouw (7) ik praat met mn leraren, mn mentor en je komt dr dus niet snel vanaf!! Ik kan een vriendin van mij, die loopt er al 10 jaar mee! Dus alsjeblieft doe gewoon normaal... ik wou hier lotgenoten vinden, maar helaas gaat dat niet lukken.. Erg k*t als je het aan mij vraagt!
Neem die onderwerp asjeblieft sirieus, je komt er niet snel van af! Tijd heelt helaas niet alle wonden. Als tip heb ik voor mijn lotgenoten, praat er zoveel mogelijk over. Als je het kwijt bent lucht het op, echt waar! Hoe moeilijk het ook is. Als je er echt niet van af komt, probeer via een huisarts een psycholoog te vinden. Het achtervolgt mij nu al 4 maanden en het wordt beter.. ik denk dat ik het binnenkort een plekje kan geven. Ik denk dat je er wel mee leert omgaan, uiteindelijk.
Alle mensen die zoiets hebben meegemaakt, Sterkte!
Kim.. is offline