Enkele bericht bekijken
Oud 7 December 2008, 18:05   #48
qds
Lid
 
qds's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 September 2008
Locatie: Maastricht- Zuid Limburg
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mofo Bekijk Bericht
Mooi, dan weet je dit nu toch, meer kan je niet doen



Als ze het een paar keer heeft gezegd dan is dat toch overduidelijk dat je er niet nog een gooi naar moet doen.
Ze doet dat met een reden, hoe lullig dat ook klinkt.



Want ze had onderhand wel genoeg gehoord. Tijd kan zulk soort dingen niet oplossen, wat niet gaat dat gaat niet. Ik kan jou situatie natuurlijk niet helemaal perfect omschrijven want ik zit er zelf niet in.



Nee, anders gaf ze dat wel aan.



Dan is het zijn eigen domme schuld, kan jij weinig aan doen,




Ligt er natuurlijk aan wat jij onder 'grof' en 'enthousiasme' verstaat. De manier waarop je bleef polsen was misschien voor haar wel grof, en vond ze je enthousiasme wel het tegenovergestelde. In ieder geval, meer kan jij niet doen. Geef het een plek, en mocht het anders lopen dan merk je dat gauw genoeg van haar. Maar zoek geen contact meer.

Mofo, mag ik nog even deze zin herhalen bij 'ten tweede' ....

ze heeft me niet gezegd ermee op te houden, na de 5e email was t gewoon , blokkade,verwijdering,niks meer...geen woord...daarom ging ik dus ook langs.

Ze heeft niet eens het kleinste beetje aangegeven dat het haar stoorde..die emails...het was gewoon....2 wekenlang stilte...5 emails...blokkering, niks uit haar mond. Ze heeft me niet eens in een email gezet, of in een sms, wat dan ook....waarom en wat ze ging doen.... ze deed 1 muisklik en het was doeidoei...
__________________
''If You Love Something Set It Free''
''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.''
''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.''
qds is offline   Met citaat antwoorden