Onderwerp: heb een probleem =S
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2009, 22:29   #85
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door microsoftman Bekijk Bericht
dit zeggen ze dus over xbox 360

Voordelen van de 360 zijn:

Goed geprijsd
Een groot aanbod in games
Vele mogelijkheden (Windows Media Center, Xbox Live Video Marketplace etc.)
Halo Wars (persoonlijk)
Goedwerkend multi-player gedeelte (kan niet altijd van PS3 worden gezegd)
Fijne controller

De nadelen:

Tikkeltje luidruchtig
Mist Blu-ray
XBox Live kost je 30,- per jaar.
De luidruchtigheid en de Blu-Ray is een groot nadeel. Nja, de 30,- is jammer, maar zou opzich geen groot probleem moeten zijn. De Vele mogelijkheden overtreffen de ps3 niet, in tegenstelling denk ik zelfs Halo Wars is natuurlijk geweldig. Goed multi-player gedeelte ben ik het niet mee eens, het is waar dat de xbox dat goed voor elkaar heeft, maar de ps3 heeft dat ook En als er bijv. iets nieuws komt voor online, en er een paar bugs zijn, worden die redelijk snel gefixt, dus daar zul je geen last van hebben De prijs is natuurlijk een heel groot voordeel, want de ps3 zal niet zo snel van prijs verlagen meer denk ik. Zoals ik al zei, met de tijd zal de ps3 de games overtreffen, maar dan moet die tijd nog wel komen. Maar als die tijd er is, zul je er geen spijt van hebben dat je de ps3 hebt gekocht. Maar hey, je wilt NU gamen, dus je moet ook NU weten wat je wilt. UITERAARD zul je nu ook aan de ps3 plezier hebben, maar je moet de ps3 niet met de xbox vergelijken vind ik, ik vind dat je ze los van elkaar moet zetten en dan moet kiesen wat je wilt: Voor NU veel game plezier (xbox), maar waarmee je later wel weer een nieuwe console moet halen, wil je bij de tijd blijven, OF voor NU ook veel game plezier met de ps3, die meer kost dan de xbox, maar dat composeert met meer mogelijkheden en een betere toekomst.

Vollemaan is offline