Onderwerp: apart
Enkele bericht bekijken
Oud 5 January 2009, 11:51   #12
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Uhm, tsja lijkt erop dat je gewoon mensen om je heen mist...
Het werkt nooit echt om opzoek te gaan naar de liefde. Ik heb
het ook een tijdje gedaan maar het werkt gewoon niet. Ik weet niet
of je veel vrienden hebt... Maar ga leuke dingen doen met hun. Als er wat
is bespreek het met hun!

Je hebt echt geen vriend nodig om alles aan kwijt te
kunnen en leuke dingen mee te doen. Het lijkt erop dat je je eenzaam voelt.
Zorg ervoor dat je leuke mensen ontmoet, ga leuke activiteiten doen.
Ga bij een sportvereniging of iets dergelijks, of toneel vereniging aangezien je
dit ook zo leuk vind. Bouw een band op met deze mensen en wellicht hou je
er wel hele goede vrienden aan over. (Als je geluk hebt mischien zelfs wel een vriend)

Maar 1 ding, als jij je niet lekker voelt eenzaam en onzeker zul je nooit snel een vriend vinden. Mensen pikken dit heel snel op en dit is echt een verschrikkelijke afknapper. Als jij je gelukkig en zeker voelt trek je ook sneller gezellige en leuke mensen aan. Dat is mij ook overkomen!! sinds ik een stuk zelfverzekerder in me schoenen sta hoef ik weinig moeite te doen voor vrouwen. Op 1 of andere manier stappen ze wel op mij af.. ik snap er niks van. Ik ben niet knap.. ik ben niet lelijk dat zeker niet!! alleen ze komen wel op me af... waarom?? ik weet het niet precies

ik denk om me uitstraling.. ik sta vrij stevig in me schoenen!! ik ben gelukkig. Heb het altijd gezellig met me vrienden!! Als ik uitga heb ik weinig aandacht voor vrouwen.. Ik stap niet op ze af omdat ik het te druk heb met gezellig doen. (wellicht ook omdat ik niet goed durf en nooit echt opzoek ben)
meestal via 1 of andere weg vinden ze mij de volgende dag weer (waar hyves en smsje en msn wel neit goed voor is haha)

hoop dat je hier iets aan hebt.. weet niet of je je hier in herkent. Alleen als ik dit zo hoorde zag ik wel overeenkomsten.
Denathy is offline   Met citaat antwoorden