Onderwerp: what to do people?
Enkele bericht bekijken
Oud 10 January 2009, 22:28   #1
penguin freak
Lid
 
Geregistreerd op: 4 November 2008
Berichten: 15
Question what to do people?

alright, laat ik hier ook maar ns wat neerdumpen
goed, 4 maand geleden had ik introductiekamp van mn nieuwe school.
Daar heb ik een hele leuke gast ontmoet, continu keken we naar elkaar en hebben fantastisch leuke gesprekken gehad. Duidelijk was: hij vond me leuk.
De avond daarop werd het overduidelijk en kregen we verkering.

3 maand later liet hij me weten dat hij met zichzelf in de knoop zit, en nergens zin in had (geen zin in school,geen zin om zn vrienden te zien en mij dus ook niet). hij heeft me daarna 2 week links laten liggen. als ik hem vroeg of hij wilde afspreken zei hij telkens hetzelfde: ik heb geen zin. na de 3e week dwong ik hem via msn een keuze te maken, en hij liet weten dat hij het allemaal niet meer wist. we hebben samen een punt achter de relatie gezet maar we zouden wel vrienden blijven. we hebben elkaar toen ruim een maand niet meer gezien en hij heeft me geblockt op msn.

een aantal dagen geleden heb ik echt in de put gezeten, ik wilde gewoon een nieuw begin met hem maken en die negatieve gedachten achter me laten. ik had toen besloten geen contact meer met hem op te nemen en hém links te laten liggen. ik was klaar om zonder hem verder te gaan. en wat denk je? volgende dag staat hij ineens voor me en zei dat hij me al de hele week aan het zoeken was. ik heb hem gevraagd of hij zin had om over een paar weken weer een film te kijken, maar hij wist het nog niet.

nu is mijn vraag: moet ik gewoon hem blijven vragen voor leuke activiteiten, aangezien hij nogal vaak nee zegt of hem idd gewoon links laten liggen?
en ik voel nog steeds enigszins iets voor hem, moet daarop inspelen als we na een tijdje weer gewoon met elkaar omgaan, of die gevoelens wegstoppen.

ik heb wel opties op een rijtje en ik denk ook wel te weten wat ik moet doen, maar ik ben wel benieuwd wat jullie in zo'n situatie zouden doen

kom maar op met de reacties
penguin freak is offline   Met citaat antwoorden