Onderwerp: Abortes!
Enkele bericht bekijken
Oud 10 February 2009, 15:06   #9
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mivrouwtje Bekijk Bericht
Ik heb anderhalve week geleden een abortes gepleegd met pillen.
Ik moest 1 pill via mijn mond in nemen en 4 pillen moest ik vaginaal inemen.
Ik zat erg te twijfelen om de pillen in te nemen! maar ik had geen keus!
Ik ben erg jong en zit nog op school. Ik zou het het moeilijk redden om voor het kindje te zorgen. Mijn vriend gaat voor een lange tijd vast zitten. ik ben er emotineel kapot aan.
Ik had die pillen ingenomen op een vrijdag. en vrijdag nacht kreeg ik nog bloedingen en allemaal dingen kwamen eruit van het baby dikke klonten enzo.
In het ziekenhuis de artsen, hadden mij verteld dat ik het vruchtje/kindje niet zou kunnen zien. Maar ik had heel de nacht niet geslapen omdat ik erg veel buikkrampen had ik ging de hele nacht huilen de pijn rn krampen in me buik.
probeerde een beetje te slapen uitendelijk stond de klok om 6 uur ik viel een beetje half slapend in slaap.
kwart over6wrd ik weer wakker van de buikrampen ik lag op de bank. uit het niets rende ik naar de wc. En ja daar stond ik dan met een grote plas bloed om me heen. Ik schrok me rot ik nam een stap in de wc en ging alles schoonvegen met wcpapier van lichaam daarna maakte ik de grond schoon. liep naar boven. probeerde te slapen maar werd wakker opeens rende ik naar de douch. er vloepte allemaal dikke klonten er uit. en opeens vloepte mijn baby eruit Ik maakte me snel schoon en ging snel naar me kamer toen ik hetbaby zach moest ik erg hard huilen ik ben er egt emotieneel kapot aan gegaan. Mijn gedachtes zijn alleen maar bij dat kindje! Ik heb het vruchtje/baby laten leggen me moeder heeft het baby weggehaald het doet me zoveel pijn en kan het niet verwerken.
Weet iemand een oplossing om het te verwerken want het doet me vreselijk veel pijn en verdriet. Want wou graag het kindje houden. maar er waren veel te veel problemen om het te houden
Een goede abortuskliniek heeft altijd een psycholoog in dienst. Informeer daar eens naar.
DKVTTZWN is offline   Met citaat antwoorden