Enkele bericht bekijken
Oud 3 March 2009, 09:16   #54
De-Emo
Lid
 
Geregistreerd op: 5 January 2009
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door The Darkness
kerel, zolang jij maar gelukkig bent maakt het mij iig niets uit.
Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe
Citaat:
Origineel gepost door DKVTTZWN
Wat ben je weer lief aan et doen Dark
Voor deze ene keer doe ik mee aan het lief doen, ik ben het helemaal met je eens
Bedankt jongens.

Citaat:
Wanneer ga je trouwen?
Dat komt nog wel een keertje. Ik ben nog niet eens 18.

Citaat:
Maar nu je d'r toch over begint: hoe reageert jouw omgeving erop? Vrienden, haar vrienden?
Haar familie is wat dat betreft heel tolerant. Zij heeft het niet bepaald makkelijk gehad in haar jeugd, haar ouders zijn vooral heel blij dat ze iemand heeft die om haar geeft en van wie zij ook houdt. Haar vriendinnen, die zijn er ook wel aan gewend. Daar kan ik ook wel aardig mee opschieten.
Mijn eigen vrienden die accepteren het wel. Ze vonden het wat vreemd, maar ze hebben er verder geen problemen mee. Mijn eigen familie is een ander verhaal. Mijn ouders waren er fel, heel fel op tegen. Ze accepteren het nu, maar dat is ook alleen maar omdat ze weten dat ze d'r toch weinig aan doen kunnen. En zo is de rest van de familie ook. Behalve mijn zus

Citaat:
Oh ennuh, heb je nooit conflicten of zo? Uitgaan en die troep? Kan me ook voorstellen dat jij nog niet overal aan toe bent en zo. Gaat dat wat?
Nieuwsgierig?
Conflicten hebben we nooit. Ik houd niet zo van uitgaan, zij ook niet. En ze respecteert en begrijpt ook dat ik niet alles toe ben of was.
__________________
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins
Blood flowing through the valley under the cross
For the freedom of our lands, for the vigor living within
Graced by the love of God, their sacred lives scattered across
De-Emo is offline   Met citaat antwoorden