Enkele bericht bekijken
Oud 1 July 2009, 18:51   #66
lilvivi
Lid
 
Geregistreerd op: 16 May 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Maraska Bekijk Bericht
Ik zeg niet dat die geen groot artiest was, ik zeg dat die een groot artiest was volgens sommigen. Dat hij een groot artiest was, is een mening. IK vind hem geen groot artiest. Ja natuurlijk, hij zal vast wel populair zijn en veel hits hebben gehad, maar het feit dat die zo erg plastisch verneukt is, en misschien ook nog is seks met kinderen heeft gehad, maakt het voor mij een zielig persoon. O en terug komend op die ''hits'' van hem, ik vind zijn muziek kut. Dus nee 't spijt me, ik vind hem geen groot artiest. Dan zijn er heel veel mensen die minder beroemd zijn als hem waar ik nog meer respect voor heb.
slaat nogsteeds nergens op, ik denk dat hij juist groot artiest was "is" volgens de meeste! ik begrijp wel dat sommige mensen als jou een ander idool hebben, iedereen heeft zijn eigen smaak en dat respecteer ik maar de feit is dat hij de grootste artiest ooit geleefd heeft, en wat hij met zijn lichaam heeft gedaan is zijn probleem hij heeft niemand daarmee pijn gedaan, en wat betreft sex met kinderen dat geloof ik niet hooguit heeft ie beetje met hun piemeltje gespeeld denk ik maar dat zijn allemaal speculeren dus aan "mischien" hebben we niks aan , mensen praten alleen slecht kant van hem maar hij heeft veel mensens leven gered met zijn goede doelen dan iedereen hier ooit zult doen
lilvivi is offline   Met citaat antwoorden