Onderwerp: Geloof jij in god?
Enkele bericht bekijken
Oud 10 August 2009, 18:25   #345
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Dan heeft de komiek niet heel goed gekeken. Er zit wel degelijk een groot verschil tussen. Het enige verschil wat christenen allemaal wel gemeen hebben is het hele idee achter geloven. De manier waarop ze in het leven staan. Ik zou bijvoorbeeld nooit van mn leven kunnen wonen/trouwen met een vriendin die gelovig is. Maakt niet uit hoeveel ik van dr hou. Het werkt gewoon niet. Zei is hier op aarde om ergens anders weer terecht te komen door hier goed te leven. Ik zelf probeer hier goed te leven door zo goed mogelijk te zijn voor anderen en voor mezelf. Voor zover ik mij dat lukt. Dus natuurlijk ook voor haar. Ik zou mn leven voor dr geven. Zei zou dat waarscheinlijk ook doen. Maar wel met een hele andere gedachten. Begrijp me niet verkeert. Ik zou die relatie toch aangaan. Voor haar leven. Dat maakt mij gelukkig.
Dan zou jij volgens het christendom dus mooi naar de hemel gaan.



Citaat:
Ze zijn inderdaad niet uit te sluiten. En dat zeg ik simpelweg omdat ik het met je eens ben over wat je zegt dat niks uit te sluiten valt. Bijna niemand geloofd dat amerika zelf 11 september heeft veroorzaakt. Maar het valt zeker niet uit te sluiten. En omdat het niet uit te sluiten valt zul je altijd een oogje houden om amerika. Als er daadwerkelijk "dimensies" bestaan. Dan zullen we die ooit nog wel is zien. Wie had ooit gedacht dat er televisie zou bestaan. Niemand totdat het daadwerkelijk mogelijk was. Wat ik bedoel.. is dat als je alles geloofd wat je niet kan uitsluiten. Dat je simpelweg gek wordt. Want dan zouden we de matrix ook zeker niet uit kunnen sluiten. Leef met wat je gegeven wordt. En stel altijd vragen.
Bijvoorbeeld wat hieronder staat.


Citaat:
En over die geesten.
Hoe komt het dan dat niemand uit mijn familie ooit zulke verschijnselen gezien heeft? Ik geloof dat jij wel redelijk kunt nadenken. Dus kun je nog eens een keer terug komen wanneer jij er daadwerkelijk 1tje gezien hebt?
Ik heb vaak genoeg geesten gezien. Laatste keer was op de 21e van vorige maand. Ik lag in bed, alles muisstil en ineens gaat het touwtje bij het gordijn hevig heen en weer slingeren. 1 seconde daarna stond het touwtje weer kaarsrecht, alsof er nooit beweging in had gezeten. Ramen waren dicht enz. En nu niet met excuses komen als 'dat was natuurlijk een droom', want ik was klaarwakker.



Citaat:
Dan is de hemel een materiele plek zonder onze lichamen en/of gedachtes. Je hebt je eigen brein nodig om het zelfde te doen en denken in de hemel.
Dat stond weer in de schriften, aan het einde van alles wordt het vlees weer levend enzo ik ken het ook niet heel erg goed.
KKOPPI is offline