Onderwerp: Epic opstel
Enkele bericht bekijken
Oud 27 September 2009, 20:44   #9
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
Hoe moet ik mij gedragen: een instructie-gids onnodig gebruik van streepje, het is instructiegids door Thomas Bijnens, professioneel rebel. stoere jongen hoor

Hoe begin ik hier aan? 't Lijkt alsof ik een roman moet schrijven. Eerst en vooral aangename kennismaking. spreektaal en erg onduidelijk
Mijn naam is Thomas Bijnens, ik heb een nogal aparte blik op het leven nee, je zegt het zelf al, je bent 15, veel mensen hebben dat, en de meeste mensen appreciëren dat niet zo.
Op het moment ben ik 15 jaar, en dus zit ik in een nogal moeilijke periode van mijn leven, de puberteit, maar genoeg over dat.
U heeft gevraagd om een opstel en wel u krijgt er één, één zonder schrijf fouten, schrijffouten dus grammaticale fouten en goed opgebouwde zinnen van hier tot en met pagina twee. Deze zin zegt dat hij een opstel schrijft zonder goed opgebouwde zinnen. Toppie.

Dus hoe moet een tiener zich gedragen in deze maatschappij? Ik heb totaal geen idee, iedereen is zichzelf en behoort zich te gedragen zoals zichzelf, maar in deze democratie is dat niet zo vanzelfsprekend dat dubbeliedereen zich gedraagt zoals hij of zij wilt. Maak kennis met: regels. Als er geen regel voor dit is, is er wel een regel voor dat. Maar alle regels zijn er om deze democratie één stap verwijderd te houden van totale chaos en anarchie. Zinnen beginnen met 'en', 'maar', 'dus' en dergelijke is niet al te netjes, maar niet fout volgens mij

Hoe ver zit ik eigenlijk? 't Lijkt eeuwig te duren deze pagina's te vullen met zinnen die op niets slaan en compleet off subject zijn.
Hoe laat is het? 19.55u. bijna etenstijd, Ik vraag me af wat we gaan eten vandaagpunt Hopelijk schnitzel met aardappelen, dat heb ik al lang niet meer gegeten. Maak eens kortere zinnen, lange zinnen zijn moeilijk leesbaar en bovendien moeilijker te schrijven.

Back on subject, hoe moet ik mij gedragen? Ik heb geen idee, vertelt u moet volgens mij met een hoofdletter, maar daar kan ik me in vergissen het mij. cba om meer te doen
bijvoorbeeld?
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden