Enkele bericht bekijken
Oud 28 February 2010, 14:59   #137
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door dunya Bekijk Bericht
sorry ik heb even terug gebladerd en ik las alles wat er stond over de islam en onze profeet,
ik ben namelijk ook een moslim en ik denk dat mensen hier meningen als feiten proberen te beweren ik zeg niet dat het fout is natuurlijk want, jullie weten niet veel over de islam maar saray probeert het uit leggen alleen jullie reageren er zwaar bot tegen op het is nergens voor nodig en onze profeet deed het op een manier dat het toen nog normaal was hij deed het ook niet van uit zijn lol maar vanuit plicchten je moet maar eens in onderzoek gaan waarom en hoe hy dat deed want dan zul je zien dat er vele andere beweeringen uit komt ik heb respect voor elk menig maar zodra het als feiten willen beweren vind ik het fouten wegen op gaan dus ikzou het liefts willen dat JULLIE ook ons geloof accepteren en hoe wij dat deden.
Ik accepteer zulk soort dingen niet. Dat doe je niet met kleine kinderen en het kan me niet schelevn waarom, of hoe het gegaan is. Wij reageren bot omdat we na 1 keer aangeven dat we er niets van willen weten Saray als een kleutertje dwars gaat liggen en mensen uit begint te schelden voor achterlijk en onwetend. Ik denk dat het hiermee wel gezegd is en dat er geen reden is om het nu weer aan te halen.

Citaat:
Als je leeftijd voor liefde laat komen.. wth.. dan ben je toch raar bezig, hoewel 19 en 12 wel raar is tbh, maar vanaf 18 is alle leeftijdsverschil wel acceptabel, dan moet je kijken naar de hoeveelheid liefde, vind ik dan persoonlijk, is mijn mening
Geestelijke leeftijd. Waarom denk je anders dat mensen met meer dan 20 jaar verschil niet vaak met elkaar gaan? Je kan niet verwachten dat ze op 1 lijn zitten. Misschien heeft de 1 nog een kinderwens terwijl de ander minder wilt gaan werken vanwege de leeftijd. Dat denk ik weer.


Citaat:
Luister , wat ik bedoel met 20 en 26 is klinkt volgens mij best mooi ??

en okee je hebt gelijk dat het niet netjes is om met een jonge meisje te neuken maar ze was niet echt heel jong waar hy mee was getrouwdd ik denk het zelfde hoor dat het niet echt hoort maar zo ging het toen die tijd.. want toen waren er redenen en je zult het echt niet begrijpen als je niks vanaf het begin af zult weten duss maar je hebt wel gelijk met je mening dat het eigenlijk verkeerd is maar je kunt er niets meer aan doen he ?? het ging eenmaal zo.
Dan zijn we het nu eens.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden