Enkele bericht bekijken
Oud 25 March 2010, 21:21   #54
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Stalin kwam aan de macht door Intimidatie en de partijmacht die hij had.
Het was of Trotski of Stalin. Even als een newsflash, de Maffia zat al in Rusland voor de Tsaristische tijden dus het in verband leggen met het Communisme slaat nergens op. Maffia werd de kop ingedrukt tijdens het Communisme. Of probeer je te bepleiten dat de maffia een liefdadigheidsorganisatie is?
Klopt, maffia is er altijd geweest. Het heeft toch met het communisme te maken als ze daardoor onderdrukt werden? Het waren iig wel de mensen die het niet anders konden uiten omdat ze de kans niet kregen. De manier waarop is niet goed maar als een kind geslagen wordt door zijn ouders is de kans aanzienlijk hoger dat het kind later ook zijn kinderen zal slaan. En daar was het beleid daar ook naar.


Citaat:
Wat heeft een grondwet voor zin als er een Land zo groot als Rusland over je heen komt Walsen?
Jij was hier degene die zei dat het niet kon dus lul niet.

Citaat:
Als Duitsland Rusland niet was binnengevallen had hij 99 Divisies gehad om in te zetten in Europa. Nu zou het ook kunnen maar, met een lange omweg.
Dat weet je niet want zo is het niet gegaan.

[quote[Hoe bedoel je wetten wijzigen voor het vijfjaren plan? Stalin was de wet. En iedereen wist dat dus het was niet onder het mom van democratie zoals nu gebeurt in het huidige Rusland?. Ik dank god op me blije voeten dat de Russen kwamen. Anders had meer dan de helft van de wereld Dutis gesproken.[/QUOTE]

Je leest behoorlijk slecht. Ik bedoelde weer een wet wijzigen door de heer Poetin om nog een ambtstermijn vol te maken terwijl hij dat niet meer mag doen. En dan kan hij weer verder met bijv. zijn plannetjes om iedereen gelijk te maken en de prestatiedrang weg te halen. Houd maar over op je Duitse gebrabbel want uiteindelijk zijn het als laatste de Amerikanen die ons daar weggehouden hebben.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden