Onderwerp: Op docente?
Enkele bericht bekijken
Oud 2 April 2010, 18:10   #1
BitterSweetLove
L-O-V-E is the word.
 
BitterSweetLove's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 April 2010
Berichten: 3
Unhappy Op docente?

Hallo allemaal,

Ik ben een hopeloos meisje van 16 jaar. Ik denk namelijk dat ik verliefd ben op mijn docente... Het was echt van de een op de andere dag. Ik kan niet ophouden met aan haar denken. Ik kijk heel erg uit naar het moment dat ik weer les van haar heb. Ik denk haar geur overal te ruiken. Als ze iets tegen me zegt, is mijn hoofd binnen 10 seconden knalrood. Ik loop om als ik naar de les moet om haar tegen te komen, en als ik haar dan zie durf ik niks te zeggen. Ik wil extra hoge cijfers halen voor haar vak. Ik heb voor het eerst deze gevoelens. Toch voelt het niet echt als verliefd zijn, want ik ben niet lesbisch. Ik wil gewoon heel graag bij haar zijn, en ik wil ook dat ze mijn moeder is. Dat is best erg aangezien het feit dat ik een hele lieve moeder heb. Ook wil ik niet met haar zoenen, ik wil gewoon dat ze met me praat en dat ik alles aan haar kan vertellen. Ik weet gewoon echt niet wat ik met mezelf aan moet. Ik heb het nog aan niemand vertelt, want ik schaam me er erg voor. Ik hoop ook echt niet dat ze het door heeft! Mensen weten wel dat ik haar graag mag, maar volgens mij blijft het daar ook bij. Als ik bij haar in de buurt ben wordt ik echt gek. Laatst zei ze een keer, daar kwamen we ineens op, dat ze het echt jammer zou vinden als ik niet meer bij haar in de les zit. Hiermee wil ik niet zeggen dat ze ook op mij is, ik hoop gewoon dat ze me mag. En toen ik een keer een toets had ging ze die van mij doorlopen, en toen gaf ze hem weer terug. Dat deed ze alleen bij mij.

Help me alstjullieblieft. Ik weet me geen raad meer!
xoxo,
BitterSweetLove
BitterSweetLove is offline   Met citaat antwoorden